Alustava ja väikeettevõtte raamatupidamine

Meie traditsiooniline raamatupidamisteenus on loodud eelkõige ettevõtetele, kelle raamatupidamise maht on väiksem kui ühe täiskohaga raamatupidaja tööaeg. Sellisel juhul aitab teenus ettevõttel reaalset rahalist kokkuhoidu saavutada.

Raamatupidamine korraldatakse tavaliselt teenusepakkuja ettevõttes. Klient kogub perioodi jooksul kõik vajalikud dokumendid ning edastab need raamatupidajale või dokumentide digiteerimisega tegelevatele partneritele, näiteks finbite.ee või costpocket.com jt. Nende põhjal koostatakse vajalikud aruanded ettevõttele, Maksuametile ning teistele kokkulepitud osapooltele

Loomulikult saame  abiks olla ka pangamaksete sooritamisel ning muudes arvepidamise ja finantsjuhtimisega seotud töödes, võimaldades ettevõtjal täielikult keskenduda oma põhitegevusele.

 

Suuremate ettevõtete raamatupidamine

Järjest enam suurettevõtteid korraldab oma raamatupidamise kas osaliselt või täielikult teenuseosutaja kaudu. Tavapäraselt on sellisteks ettevõteteks suuremad välismaised firmad, kes hindavad kvaliteeti ja efektiivsust koostöös. Samas on sellist lahendust üha enam kasutusele võtnud ka kodumaised keskmise ja suurema suurusega ettevõtted. Peamine muudatus seisneb mõttemaailma avamises: majandusarvestust, finantsjuhtimist ja sellega seotud tegevusi on võimalik sisse osta turvalise, mugava ja riskivaba teenusena.

Selle suundumuse levikut on toetanud kaasaegsete sidevahendite ning majandustarkvarade areng, mis võimaldab raamatupidamist edukalt teha ka distantsilt. Täpselt kokkulepitud tööprotsessid ja sujuv dokumendilogistika annavad võimaluse viia teenus kas täielikult või osaliselt ettevõttest välja. Sageli otsitakse ka paindlikke lahendusi, kus sisse ostetakse näiteks ainult pearaamatupidaja või finantsspetsialisti teenus, samal ajal kui igapäevased tegevused, nagu müügi- või ostutegevus, jäävad ettevõtte enda hooleks.

Suuremates ettevõtjates on võimalik pakkuda mitmekülgseid lahendusi, mis aitavad leida lisatõhususi ka teistes osakondades, parandades kogu ettevõtte toimimist tervikuna.

Tarkvara

Klientide raamatupidamise korraldamisel on tarkvara valikul oluline arvestada ettevõtte majandustegevuse eripärasid. Seetõttu kasutame nii kodumaiseid kui ka välismaiseid majandustarkvarasid. Meie teenuste raames korraldame raamatupidamist järgmiste veebipõhiste lahenduste abil: Directo, SmartaccountsMerit, Simplbooks, Xero, Standard Books.

Alustavatele ettevõtetele pakume nõu tarkvaravalikuks, et leida parim ja optimaalseim lahendus. Tegutsevate ettevõtete puhul analüüsime olemasolevat tarkvara ja anname ettepanekud selle parandamiseks või muutmiseks. Levinud on lahendused, kus raamatupidaja ja klient jagavad vastutust, vältimaks tegevuste dubleerimist ja vigade tekkimist.

Hinnad

Teenuste hinnakujundus põhineb kas dokumendimahul (mahupõhine) või teenuse tunnipõhisel arvestusel. Ühekordsed tööd ja projektid lepime kokku eraldi. Kuna hind sõltub ettevõtte keerukusest, kasutatavast dokumendilogistikast, suhtluskeelest ning muudest detailidest, palume hinnapakkumise saamiseks saata meile vajalik info mugavalt siit.

Mugavus

Dokumendivahetus toimub vastavalt kliendi soovidele. Tavapärane on ka dokumentide esitamine e-posti, pilveteenuse või dokumendihaldusettevõtete kaudu. Soovi korral võite tuua dokumendid meile kohapeale või saata need posti või kulleriga.